Grattis!

Hej på er! Idag var det skötardag, visst var det kul? Det tyckte jag i alla fall :)

Visste ni föresten att jag har kontakt med Johanna, som äger Tilly som stod hos oss förut? Och vet ni vad för kul som hänt den här helgen? De har tävlat DIV II i dressyr och vunnit hela finalen! Galet kul, eller hur? :D Många av er som läser har säkert ridit Tilly nån gång, därför tycker jag att det är extra kul att höra hur bra det går för henne i dressyren nu!



Imorgon ska jag på teater med min klass och sen åker jag direkt till stallet! Kommer nog komma jättetidigt då, men det gör inget för då får jag massa tid till att sköta på Leo! Jag kommer nog också få tid över att sköta någon av USEK's sköthästar! Ossi, Yellow, Sing och Keaton! :) Jag tror jag ska sköta Keaton, jag är nämligen väldigt kär i honom, han är UNDERBAR! ♥

Igår gick det jättebra när jag red! Jag älskar vår grupp på lördagar, underbaraste! :) Det gick i alla fall underbart bra :) Nu är jag jättetaggad inför dressyrtävlingen vi kommer ha 11-13 november! Jag kommer tävla det 13 (söndagen) och det blir min och Leo första RIKTIGA tävling tillsammans! Det gör det såklart lite extra nervöst, men jag ser verkligen fram emot det!



Leo däremot är van att tävla! Jag har pratat med en tjej som red honom innan han stod på farsta, det var hans medryttare, och de har tävlat lite tillsammans med vinst till och med! Visste ni föresten att Leo var en liten buse innan han kom till Farsta, han älskade att busa på alla möjliga sätt. Men som tur är är han lugn nu, världens snällaste! :)



Leo när han vann en tävling med hans förra ryttare!

KRAAAAM Mimmi och Leo! (och Keaton :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0