Snart är det tävling...

Hej allihopa! Idag är det söndag och jag har följt med Emmy på tävling med hennes häst Mumin! Jag är deras hästskötare och hänger jämt med på tävlingar. Det tycker jag är superkul! Man lär sig jättemycket, och eftersom jag också vill satsa på dressyren så får jag in lite rutiner till jag ska tävla!

Och ja, nästa helg ska jag faktiskt tävla! Som många av er säkert vet är det dressytävlingar på vår ridskola då, och jag och många andra farsta-ryttare ska vara med. Grejjen är att jag ska tävla mot Emmy (som också är min tränare!) OCH henner syrra Vicky! HJÄÄÄLP! Nu blir det upp till bevis :)





Igår var det Luciaträning också! Precis som Ronja skrev så sjöng jag ganska mycket ;) Det var två låtar som jag och min kompis skrev i 1an och 4an! Den ena heter "Första dan' i skolan" och handlar om en tjej som börjar skolan, får en bestis, sen leker bestisen med en annan tjej och då blir den första tjejen ledsen! Sen blir de kompisar igen! Den andra heter "Speciell" och handlar om en tjej som är kär i en kille, sen blir dom tillsammans!

Jag har faktiskt alltid haft en dröm om att bli en sång-stjärna! Jag vill kunna sjunga jättebra! Tyvärr är det mer en dröm än verklighet :/ Men Cajsa skrev faktiskt på tavlan att jag sjöng bra! SÅ DET SÅ! ^^

Nu ska jag fixa lite middag! Imorgon har jag STUDIEDAG!!!!!!! :D

Kramisar Mimmi - The Super-Sing-star!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0