Sjuk... -.-

Just när man trodde man började bli frisk, så blir man sjuk igen... Kände att jag hade ont i halsen fredagen innan höstlovet, men jag red ändå. Min hals blev inte så glad över detta och gjorde att jag fick ännu mer ont i halsen och även feber... Sen började vi misstänka influensa, men jag tror jag klarade mig :) Sen var jag sjuk hela höstlovet och var tvungen att gå hem på övernattningen för att jag mådde så dåligt! :O Så då var det bara att ligga hemma hela helgen och försöka friskna till. När jag tycker att jag är tillräkligt frisk så gick jag till skolan på måndagen. Kändes helt okejj, fast jag var ganska trött. Men när skoldagen börja lida mot sitt slut så har jag så fruktansvärt ont i näsan! Det kändes som något hade tryckt upp en spik i näsan. Men jag åker till stallet som vanligt men kan knappt andas för det gör så ont. Det strålar enda upp över ögonen och under! Så tjugo minuter innan vi får häst så avbokar jag min ridning och åker hem istället, där vi kommer fram till att jag hade bihåleinflammation! Så det var bara att krypa ner i soffan igen med ipren till huvudet och tabletter till bihålorna... Lyckad vecka va? Men nu mår jag lite bättre och ska till skolan imorgon! Hoppas jag slipper gå hem bara, vill ju vara frisk till helgen :D
Bjuder på en bild på mig och Sing (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0