:O

Nä usch va dålig jag har vart på att blogga!! Men jag har ju vaart sjuk och inte haft tid... Fast nu kommer jag att bli lite bättre! :D Och jag är fortfarande sjuk, eller jag hostar lite på kvällen/morgonen och snorar lite, men annars tror jag att det blir bättre och bättre!
Red ju även idag, hade Eros! Himla trevlig häst det där. Har ju inte ridit honom på väldigt länge så det va kul! Han var väldigt trippig i början av lektionen så jag var tvungen att sitta väldigt lugnt och vara lugn i galopp och trav, så då tänkte jag mer på det än att trixa med mina händer, vilket var en väldigt bra sak! Annars gjorde vi skänkelvikningar på förlängda hörnlinjerna. Jättebra gick det! Supernöjd! :D
Hihi sööt påny! <3
Tre små bilder som min underbara plupp har fotat. Nämligen Iris! <3

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vilken tid kommer Luciaträningen vara på?

kram

2011-11-30 @ 20:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0