Lördag, Söndag, Måndag

Hello alla läsare på USEK-bloggen! Är allt bra med er?

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade här! SORRY! Igår var det en fullspäckad lördag för min del! Kom till stallet runt halv 10, då var det direkt skötarkurs! Jag pratade om Hästens Utveckling. Den höll på till 11. Då var det direkt till USEK mötet. Det höll på länge och när det var klart var det dags för lunch! Åt jättesnabbt för att hinna vara med på Lucia träningen. (kom lite sent men jag var med iaf!) Sen var det SISU träff direkt. Den höll på till 5 och efter det var jag tvungen att åka raka vägen hem! Duschade och gjorde mig iordning snabbt för sen skulle jag på middag! Det var mysigt.
Tyvärr vart det ingen skötning för min del idag :( Jättetråkigt men jag hann inte mer än att hälsa på min underbara sköthäst.
Idag har jag bara vilat. Sov väldigt länge. Sen kollade jag på film med pappa. Lite senare gick vi en promenad och handlade på vägen! Har precis ätit tacos som var efterlängtat!!

Är supertaggad inför ridningen imorgon! Jag vet inte varför men jag är lite nervös för vem jag får! :O

Jaja, nu ska jag nog sluta skriva och beställa hem ett pannband som jag lääääänge velat ha!


Så ser det ut!

/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0