Leonardo

Hejsan Hoppsan allesammans!

I söndags kom jag hem från härliga Göteborg. Hade såå kul där! Jag var bla på bio, filmnätter och bowlade. Hade blandade känslor på flyget hem. Dem dåliga var - Skolan börjar, kommer sakna alla, ville inte lämna allt roliga. Men det härliga känsllorna var - jag får äntligen åka till stallet, träffa att underbara vänner, komma hem till sitt egna hem.
Nu är jag iaf hemma och kom hem från skolan för ca 1 timme sen. Jag gick tidigare eftersom jag kände mig hänging. Har också blött näsblod 3 gånger idag. Och igår blödde jag 2 gånger. ( För er som undrar så har jag alltid och gör det väldigt ofta ..)
Igår red jag ju första passet på över en vecka?! Det var iaf jättehärligt och skönt! Fick söta lilla stora Leo för första gången. Det gick faktiskt jättebra! Mycket bättre än jag förväntat mig! Och det var ju första gången också! :D

 Så söt!!

Kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0