Fredag!

Alice här! Bloggar från mobilen på väg till stallet, bra va? När jag kommer dit ska jag först rida eros, och sen jobba med att förbereda tävlingarna! Idag är det regionala tävlingar i medelsvår c, när dom rider med hatt och frack och allt! Jag som är en riktig dressyrtönt tycker det är jättekul att titta på, man lär sig så mycket! första start är kl 18 tror jag :)

Sen imorgon är det lokala tävlingar för ponnyer, LC:1. då är det många från Farsta med, typ jag och eros :s både jag och Carolina ska tävla honom så det blir roligt! Då är man två när man ska förbereda allt också, så det är skönt. Och så till sist är det både LC, LB och LA på söndagen för storhäst, även då är många från klubben med!

Det ska bli skönt att få rida ett sista pass på eros nu, himla tur att jag hade studiedag idag alltså! Har inte ridit honom så mkt, har bytt häst tre gånger innan tävlingen:p först cinzano, sen river och nu eros! Men det känns helt ok, eros är så fin :)

Jaja, nu är jag snart framme! Kom och titta på tävlingarna iaf, så ses vi i stallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0