Åker till Barcelona!

Hej på er! Alice här :) som några av er vet kommer inte jag att vara med under luciashowen i år, för jag ska vara i Barcelona i tre veckor! Där ska jag jobba på en butik, plugga spanska och bo hos en värdfamilj! Jag åker dit med min skola och tre veckor med ens bästa vänner blir nog jätteroligt :D Fast jag är rätt nervös med spanskan, tycker själv att jag är jättedålig men det kanske visar sig att jag kan mer än jag tror när jag väl måste prata.. Vi får hoppas det iallafall! På söndag bär det av! Ska vara på Arlanda redan kl 5 på morgonen.. Jobbigt!

Men det här med att missa lucia känns jättetråkigt.. Fast jag är helt säker på att den kommer bli skitbra så ni får helt enkelt filma och fota massor så jag får se sen!

Hur som helst så är jag i stallet på tjejkvällen hela dagen så kom gärna och krama på mig och ät popcorn då! :)

Kraaam (eller besitos) // Alice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0