Träningsvärk

helloj igen!
Nu är det jag här IGEN, hahah jag har börjat blogga mycket nu! :D

Idag mötte jag upp Stellish vid kvart över nio, tror jag :P Vi åkte rill Stallet och vi började med att fixa inför den roliga tipsrundan. Vi gick även runt och pratade och lite så. Sedan var det dags för mig att rida! Jag fick Lucky och det gick faktiskt bra! Vilket det inte brukar göra när jag rider honom.. Vi började med och rida dressyr i Lilla ridhuset. Vi jobbade mycket med att göra skritt, trav, skritt, trav, skritt, trav osv. I början gick det så där men på slutet gick det bättre! :) Efter det red vi två varv runt grönhagen. Det var superkul och vi delade in gruppen i två olika grupper! :D
När jag hade ridit klart var det dags att fixa det allra sista inför Tipsrundan!
Tipsrundan var väldigt lyckad och det var super kul! På andra plats kom Ellen och Petra, och på första plats kom Tess, Sofia och Agnes :D
Bilder lovar jag att det kommer imorgon!

Från igår när jag red Bacardi: ♥



hhaha, vad gör jag? ;)

Åh! Jag är helt FÖRÄLSKAD i Bacardi! Han är helt underbar och det gick så himla bra igår!


Vi ses imorgon! Då är det ju Fångarna på Farsta! ALLA måste komma för det kommer bli så himla kul!! :D Den som inte kommer, kommer gå miste om nåt superbra! :D

kram Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0