Sjuk :(

hejsan alla! Nu är det lilla jag här igen!
först tänkte jag bara skriva att Bobby är hittad! Vilket är super! jag vet inte riktigt hur dom hittade honom men hon skrev iallafall på Facebook att dom hade kunnat lista ut vart hon hade gömt honom, och dom åkte direkt och hämtade honom. Så han är funnen och oskadd!
Igår jobbade jag i stallet med Stella, egentligen skulle jag inte ha åkt för jag var sjuk. Men jag tyckte synd om Stella som skulle behöva jobba själv så jag tog mig dit :) Det var kul och vi sopade, mockade, fodrade, släpte in- och ut hästar osv. Det man gör i stallet helt enkelt! :) 
Men det var väldigt dumt att åka för jag blev ännu sjukare! :( Så jag får inte åka till stallet idag och då blir det inte heller någon ridning :( Men jag får hoppas jag blir frisk till imorgon! Jag ska ju ändå rida fredag (2ggr), lördag, söndag! Så det är ju kul! :D
vi ses i stallet!
Min saknade Tilly ♥
Miss Anja och jag ♥
kram Filippa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0