Pysslakursen är igång!

Hej alla FRV:are ;) Har ni sett Filippas "Favorti häst"? Jätte kul idé och jag tycker att alla ska vara med och maila :D

Nu är min pysslarkurs äntligen igång på Onsdagar 16:30, jag har haft den 2 ggr och imorn blir min 3e. Pysslabarnen är så himla pratglada så gå gärna fram och prata med dom ;) Vi har infört något som heter "miniskötare" dvs att de sköter Kungen och Prinsessan. Rycktar dom, skurar, vattenkoppen och krubban görs också, men ni vet som en vanlig skötare. Lite kul så att dom får känna på hur det är att vara en "riktig" skötare! :)

Vi hade USEK möte igår, vi pratade om kommande aktiviteter, kurser och lite bad news. Håll ögonen öppna på kommande aktiviteter folks! :)




Taggad tjej och ponny på förra årets Sundby tävling!

KRAMISAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0