hittad!

Halloj!
Nu är det jag här.
Jag har precis fått reda på att Bianco är hittad!
Åh vad skönt! För både ägaren och oss! Nu behöver vi inte
oroa oss längre. Hon skrev även att han mådde bra och var
hemma nu! :D


Igår hoppade jag. Jag fick Miss Anja! Min sköthäst allså! Det var
jättekul, men ibörjan tänkte jag att det inte skulle gå så bra men
så kan man ju inte tänka så jag började istället tänka det här kommer
gå jättebra!
Och det gjorde det också! Det var jättekul och vi hoppade för det
mesta fyrkombinationen. Det var kul och efter ett tag så sa Andreas att vi
skulle lägga upp stigbyglarna och göra en knut
på tygeln! Vi skulle allså hoppa utan stigbyglar och händer! I fyrkombinationen!
Det var jättekul! Men jag valde att ha händerna kvar
eftersom det var första gången jag hoppade henne.
Men det var en jätterolig lektion och jag vill jättegärna hoppa Anja igen!

Idag ska jag också rida! Vi ska hoppa stockarna
i grönhagen!
Vi får se vem jag får men det
ska bli jättekul!!

Ha det så bra!

haha, hanna och mirjam får stå för bilden idag!

/ Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0