Tiger

Hej på er! Som Alice skrev så har det hänt 2 riktigt tråkiga saker. Signe har ramlat och gjorde illa ryggen, hoppas verkligen det blir bra snart!!

Och älskade Tiger har åkt till himlen. Jag kommer ihåg första gången jag var på Farsta, jag red på Mälarhöjden då men jag följde med Madde för att titta när hon red. Då gick vi in i lilla stallet och jag bara stod och gapade utanför Tigers spilta! Han var den sötaste ponny jag sett! Så gullig med sina svarta prickar på rumpan, den yviga manen och dom snälla och vackra ögonen.

Ett par veckor senare provred jag på Farsta och fick då rida lilla Hampus, som också är i himlen. Jag hoppas de har hittat till varandra i hästhimlen och står och betar bredvid Charlie, Flash, Gatou, Verona med flera. ♥

Tiger slapp lida, han försvann snabbt ♥

Hoppas vi ses på fredagsmyset!

Fina fina Sara och Tiger


Kram Mimmi

Kommentarer
Postat av: Signe

Mina fina farstatjejer <3



Dagen jag kom hem från sjukhuset såg jag vad som hade hänt, jag grät och grät. Min fina vackra gamla sköthäst... Han är saknad....



Jag kommer och hälsar på så fort jag kan gå bra, just nu är jag sängliggandes...



Massor av kramar till er ni är finast <3

2011-03-18 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0