Tävling :)

Hej, hej. Sara här ;)

Idag (torsdag den 10 mars) red jag mitt sista pass innan tävlingen. Gissa om det gick bra...! Tiger var helt underbar att rida. Han var som en liten drömhäst!! Han lyssnade på skänkel och hand och var mjuk och följsam. Underbara häst! 
 
Jag hoppas att ni kan komma och kolla på tävlingarna. Fredagkväll, Lördag eftermiddag och på Söndag är det dressyrtävlingar. Kom och heja! Jag är redan jättenervös. Jag vill så gärna att det ska gå bra, men ska inte ha för höga förväntningar. Det är ju trots allt min första "riktiga" tävling på Tiger. Men hoppas kan man ;)

Kommer lite bilder från dagens träning. Dem blev inte så bra men bättre än inget.
Det var pappa som fottade.





Visste ni att Tiger egentligen heter Tiger Jump?

Ha´re bra så ses vi i stallet :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men på farstaridskolas hemsida står det att han bara heter Tiger ju. ;D

2011-03-10 @ 21:46:28
Postat av: Iris

LYCKA TILL FINA SARA, VI KOMMER OCH HEJJAR!!!!! :D puuuuuuuus!

2011-03-11 @ 15:34:51
URL: http://irisl.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, men i passet står det Tiger Jump ;)

2011-03-11 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0