skön stalldag

hej allesammans !
idag så gick jag i skolan till fyra, åkte till farsta och mötte upp mirjam :) medan vi väntade på bussen kollade vi i lite affärer och jag hittade en jättefin tröja och två ringar :)))
i alla fall, brukar ju inte vara i stallet på fredagar men smart som jag är glömde jag mina hörlurar, plånbok och nycklar i skåpet igår, inte så smidugt av mig .. så jag hängde i stallet ett tag, gjorde klart skylten till TJEJKVÄLLEN nästa fredag, himla fin skylt så gå ner till kontoret och ta en titt för all info ! :D superkul om alla kan komma. tänk på att ALLA är välkommna, oavsett om man är skötare eller inte & man behöver inte anmäla sig :D
nu sitter jag hemma och väntar på att papi ska laga klart middagen och jag är gaaaaalet hungrig! :o
hoppas ni har haft en bra vecka, vi hörs i stallet allihopa :D
pusssar / ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0