Prinsessan och jag

Gissa vem som skriver, ni kommer inte kunna gissa?! ;)

Tävligsdags på lördag snacka om nerver...? Nje faktist inte - Men det kommer alltid dagen innan så snart så!
Jag ska ju då rida söta lilla Goldie (åh en ledtråd vem som skriver...!) Det har gått ganska så bra på träningarna så ni alla som ska rida D-ponnier får se upp ;) HAHA nej jag skojjar bara. Men bra hoppas jag det ändå kommer gå bra, men jag är glad bara hon travar på och inte stannar och kanske bajsar mitt i programet, det skulle ju vara lite pinsamt va? :) Haha nej men den lilla prinsessan kommer nog sköta sig!Goldie och hanna
Här är en bild på mig och Goldie från programridningen för några veckor sen :) Fotad av Rebcka Björk. Snygga Flätor va, höhö ;)

// HANNA

Kommentarer
Postat av: broman

flätorna var kanske inte så snygga, men ni två är fan hur fina som helst ihop!

2011-03-09 @ 19:45:16
URL: http://broman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0