Gästinlägg =)

Hej!
Idag är jag ledig =) Jippi! Äntligen kan man komma till stallet tidigt ;) Så idag kommer ni se mig tidigt i stallet. Vad mysigt det var på tjejkväll en fredags! =) Jag och Alice ska planera in en VARA kurs snart, det kommer bli super kul. Den sista övningen vi gjorde var att man skulle rita sig själv och sedan skulle teckningen gå laget runt och alla skulle skriva något snäll dom den personen på baksidan. Det är verkligen en rolig övning, man blir så glad av alla snälla saker som ni skriver =) Och vi fick jätte bra feedback av några föräldrar och det är alltid roligt.
Men gud vad ni åt popcorn ;) fast hälften låg ju på golvet :P Men mysigt var det i alla fall =) Längtar till vi drar igång hela kursen =) Det kommer bli så kul! Någon som såg ponnyakuten igår? Skönt att dom kollar upp ryggen på Star tycker jag =) Nää, nu när jag har varit så duktig och städat hela lägenheten ska jag göra mig iordning för att åka till stallet =) Ses där!
Kramar Sandra =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill ha jätte många mer tjejkvällar med liknande lekar/övningar!!! Det var superroligt =D ;) <3

2011-04-09 @ 15:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0