Nyårshoppning =)

Hej Sandra här igen =)
Hur har eran dag varit? Jag vet att många av er var med på nyårshoppningen eller var där och hejade på alla duktiga ryttare. Jag hoppade Whitney på 85 cm klassen =) vi fick tyvärr två vägringar, men jag är super nöjd ändå! Om man kollar på helheten så gjorde hon ett toppen jobb. Som ni vet kan Whitney tycka att det är lite många spöken på läktaren, men idag efter många varv på volten så kunde hon slappna av =) Så det var duktigt av henne ;) Här kommer ett klipp på duktiga Whitney och jag =)





I morgon är det pulka rase i skidbacken =) Det ska bli så kul! Jag älskar att åka pulka!  Emmy kan tyvärr inte komma för att hon är sjuk :( Men det kommer vara en massa USEK medlemmar där =) Tack Alice och Signe för ni filmade och fotade <3
Kram alla ses i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0