Hoppkurs med Regina =)

Hej!
Hur har era jul och nyår varit? Jag hade jätte mysigt på båda =) Nu öppnar stallet igen och gud vad jag har saknat hästarna ;) Idag var jag i stallet och var med på Reginas hoppkurs. Det var två grupper, en med lite nybörjarhoppning och en med ryttare som hoppat lite mer. Första passet red vi bommar om en linje, andra passet red vi en bana. Det gick super bra första passet men det andra kändes så där....tror vi båda blev lite trötta ;)
Jag red Whitney, hon och jag har verkligen lärt känna varandra och fungerar bra ihop =)
Imorgon är det film mys i stallet och lunch finns att köpa =) tror jag... ;) Jag kommer att vara där, men Mimmi och Filipa, Signe och Alice kommer också. Så vi ses då =)Nu ska jag stoppa i mig lite toffifee och glo på Greys Anatomy =)
Vi ses imorron alla underbara =)
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0