Förslag till aktiviteter!!

Hej på er!! Alice här :) Sitter här på min säng fortfarande iklädd ridbyxor (red Ceasar idag!) och tänker på hur kul jag tycker att det är att vara i stallet, och hur taggad jag är på att ha en massa roliga aktiviteter!! Så kom nu till mig eller någon annan USEK och säg vilka aktiviteter ni tycker är roligast! För vi vill ju inte ha tråkiga aktiviteter, nej nej. Så kom nu med förslag och önskemål och tankar och idéer!! Om ni inte hittar mig i stallet (jag kanske leker kurragömma, vem vet) så skriv en kommentar här på bloggen, eller skicka ett sms till mig på 0708 20 55 14 eller mejla mig på [email protected]!
Ok, så bombardera mig med önskemål nu! ♥
Några av mina kompisar från skolan var faktiskt och tittade på vår luciashow nu innan jul, det var dom nästan tvingade till eftersom det enda jag pratade om under hela hösten var lucia ;) Då tyckte dom att Tiger var finast!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Några av barnen vill ha longerings kurs =)

2011-01-24 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0