Ett sorgligt inlägg...

Hej alla mina fina ryttarvänner!

Som många redan har hört så har jag fått jobb som Äppelvikens (Bromma) nya fritidsledare. Jag är jätteglad över att få jobbet för det är något jag har drömt om länge men det känns samtidigt förskräckligt sorgligt att behöva säga hejdå till Farsta och alla er! Jag kommer rida kvar på måndagar och jag och Emmy ska försöka ha många aktiviteter för er och Bromma tillsammans, det kommer bli superkul! Så ni blir inte av med mig helt haha. Men för att jag ska sluta så vill jag att ni kommer på:

Lördag 8 januari kl 10:30-12:00 i kafeterian bjuder jag på gratis fika i utbyte mot massor av kramar!



Oändligt många kramar från Signe!

Kommentarer
Postat av: Sandra

=(

2011-01-04 @ 19:29:26
Postat av: .

Har du träffat anna elr någon annan som var på fulk med oss från bromma? trivs du? är alla snälla?

2011-01-15 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0