Snö

Hej hej på er! Sitter här (i mitt hus som tur är) med världens snöstorm utanför! Tog mig inte ens till skolan idag för varken bussarna, tunnelbanan eller pendeltåget gick! Som tur är hade jag bara en lektion läraren var också insnöad så jag missade ändå inget viktigt :) Ska vara hemma idag och dricka varm choklad och titta på film och mysa med min hund Bilbo, så det blir nog ganska bra ändå! Hoppas allt har gått bra för er att ta er till skolan och allt och vi får ju hoppas att det går att ta sig till stallet sen i eftermiddag, eller hur?
Sen så vill jag bara påminna att glöm inte ÅRSMÖTET imorgon!! Mycket viktigt för alla er barn och ungdomar i stallet och sen så kommer det finnas JÄTTEJÄTTEMYCKET gratis fika till er, och vem säger nej till det? KL 13.30 i STORA teorisalen, Vi ses då!
Men något måste man ju göra med snön, jag tycker att vi ska åka pulka snart igen! Håll utkik efter en
pulkarace-lapp i elevrummet!
Kram Alice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0