Snart lov!

Snart är det sportlov - ÄNTLIGEN! Bara 3 dagar kvar, som jag hoppas kommer gå snabbt. För på lovet händer det jättemycket roligt! Tårttävling, övernattning, utställningstävling, smörjstund, lekar, massa filmmys och roliga grejor! :D Jag har inte stenkoll på tider och datum så kolla i elevrummet och läs på lapparna! :)

Nytt för den här terminen är att det inte finns anmälningslista till varje aktivitet, utan man skriver upp sig på en störra lista som finns på tavlar och kryssar i vilka dagar man kommer vara här.

Jag kommer att ha utställningstävling och smörjstund, men kommer vara med på nästan alla andra aktiviteter också (särskillt tårttävling höhö!).

Här kommer en bild från min andra ridskola (södertörn) när jag rider på Baghera (som är en D-ponny, lite mindre är Ofelia kanske :) )


KRAAAm Mimmi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0