PUUUH =)

Hej!
Som många av er vet så jobbar jag med barn, de är mellan 8 och 1,5 år. För några månader sedan ridade jag en nalle puh teckning till en av barnen som hon hade tjatat om, hon var verkligen jätte glad för den. Sen nästa dag när man kommer så har hon tränat på att skriva på den =( Helt förstörd =( Sen dess har hon tjatat om en ny, och som den barnrumpan jag är så säger jag nej för hon förstörde den första ;) och jag hade verkligen jobbat hårt på den ^^
För några dagar sedan satt vi nere i lekrummet och ritatde och automatiskt började jag rita nalle puh, som var min favvo när jag var liten =) Och så började tjatet igen ^^ Så nu har jag nästan blivit inslåst av barnen nere i källaren ;)
Inte lika skickliga som Alice direkt ^^Men ganska ok ;) Visste ni det att Alice har en dold talgan!! Hon är SUPER bra på att rita!! Och jag överdriver inte ens lite =)
Nee, dax att lägga sig, imorron ska jag baka bullar till årsmötet på lördag =) Jag hinner inte på fredag för då ska jag stå med på lektion på morgon =)
God Natt!! // Sandra =)

Kommentarer
Postat av: Alice

Men Sandra, det var ju hemligt!!

hehe skojja men jag tror inte att de som gått skötarkursen för mig tror på det efter att ha sett mina hemskt fula visa-delarna-på-hästen hästar :P



2011-02-10 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0