Lördag på sportlovet!

Hej på er, Alice här! Gud va kul det ska bli med lov nu! Jag kommer vara där tisdag, onsdag, torsdag och lördag, och vem vet kanske någon annan dag också, vi får se!

Men, en aktivitet vi inte hade satt upp lapp till förens idag är att på på lördag (5/3) tänkte vi bara hänga tillsammans och spela kort! en "Teckenturnering" typ, och alla ni som vart på Kolsundet med mig och Sandra vet att ingen kan slå oss två så det blir en utmaning för er ;) Nej men det är bara att komma upp till cafeterian nu på lördag kl 13.30 så kan vi ha vår lilla turnering tills typ att stallet stänger!

Sen så vill jag bara säga att Ofelia är världens finaste ponny, red henne i torsdags och upptäckte att jag har saknat att rida henne!
En hoppbild från i somras och två bilder från lokaltävlingen i dressyr för ungefär ett år sen:)
Kram Alice ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan inte ni länka till våran blogg, Mini Gnäggs? Vi har länkat till er!<3

2011-02-27 @ 11:07:34
URL: http://frvsminignagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0