Hej hopp!

Hejsan allihopa! :D Såg att Mirjam hade fixat kategorier och var bara tvungen att logga in och testa! :D

Igår red jag min mammas lektion och gissa vem jag red på ;)

- Ett sto...
- Jättestor... (och tjock)
- Söt!...
- Skimmel...

VELSA! :D

Det var jättekul och hon var superbra att rida :)

Imorgon är det myskväll! Mysigt va? ;D Kl. 19 - 21 så kommer vi dricka läsk, popcorn, spela spel och ha jättekul! Och självklart får ALLA komma. Vi ses där!

Min vovve Carmen får stå för inläggets bilder! Hon är världens busigaste lilla hund och det bästa hon vet är att rulla på mattan och låta som en gris (hon gömmer gärna huvudet i en toffel också), och att springa runt o soffan, kasta sig på rygg och sparka ner alla kuddar (och låta som en gris..)






Hon kan faktiskt vara söt ibland också ;) Här är jag och hon när hon var valp ;)


Kram MimmI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0