Hej hej!

Hej på er, Alice här som sitter och degar framför TVn med datorn såhär en onsdagsmorgon :) Nej men det är faktiskt mest för att jag har feber och troligtvis skulle svimma om jag skulle få för mig att resa mig upp och göra något vettigt... Det jobbigaste med att vara sjuk är att jag inte vet om jag kommer kunna åka till stallet imorgon, men vi får hoppas!!

En vettig sak jag dock gjort idag är att jag har fixat första inlägget på Skötarkursbloggen! Så ni som går skötarkursen, varesig ni går med mig och Filippa eller med Emmy och Stella - gå in och kolla nu:)

Satt också inne på Facebook och tråkade, och hittade några sjukt fina bilder hos Ebba som Lina Svedberg hade fotat!

Fina va? Nu ska jag titta på Ponnyakuten på datorn, Puss och Kram ♥

/Alice


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bättre att kolla på datorn =) Där ligger man ett avsnitt förre =)

2011-02-02 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0