Hej, hej :D

Hej alla glada :D

Idag var det ju årsmöte. Men jag (sara) kunde inta vara med. Jag red programridning med söta Tiger. Det gick inte så bra, men jag ska vara med på programridningen imorgon också. Träna, träna, träna...
    Jag hoppas att det gick bra på årsmötet och att ni åt er mätta på fika. :p

Medans jag var i stallet var resten av min familj på hundutställning med våran vackra hund Bonzo. Dem sa att det gick jättebra och att han blev bästa hanen i rasen!!! :)

              
                           Svårt att tro att det här snömonstret kan bli så här fin.


Lördag den 19 februari tänkte jag ha en liten smörjstund. Lapp med mer information kommer upp i elevrummet så fort som möjligt, så håll koll på det :) 

Ha det bra så ses vi i stallet! :)
Kram Sara.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det gick jätte bra för dig Sara, jag har lagt upp massa bilder på dig och Tiger på fb så du får väl kika där ;)

2011-02-13 @ 09:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0