Glöm nu inte...

myskvällen imorn brudar som grabbar! :D Mys kvällen imorn börjar vid 20.00 om jag inte minns fel? Rätta mig om det är fel! Finns ju annars på tavlan :)

Hoppas ni kommer nu då så att vi inte äter upp allt godis själv ;)

Idag så red jag en STOR svart hest, stora hovar, aa hela han är stor... Guess who? Svarten.. Det gick väl som det gick, lite krånglig var han idag, svår att få fram och vägrade att jobba med mig, men det gick till slut! Jätte mysig och söt^^

Sen så fixade jag även för den kommande pysslarkursen som jag håller på att pyssla ihop, lappar kommer komma upp om det och de bör komma igång i Mars någon gång. Håll ögonen öppna!




Ni får lite söta bilder på mig och Winden som Stella och Ebba (?) har fottat :) //Mirjam

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra bloggat tjejer =)

2011-02-17 @ 22:25:02
Postat av: Sofia/Kanin

Mys-kvällen börjar faktiskt kl. 19.00! :D

2011-02-18 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0