Tjabba!

Tjena hallå!
Igår var det ridning som vanligt! Skulle rida två pass, ena för Lia. Första passet fick jag Liqurice och det gick skitdåligt!! Han hade inte gått på ett tag så han var huuur pigg som helst! Jag visste inte vad jag skulle ta mig åt för han bara ville springa! Men på slutet hittade jag honom stundvis och han gick i vanlig takt. Skönt att det gick bättre mot slutet iaf! Andra passet fick jag underbara Goldie! Det var jättelängesen jag red henne! Superkul och superbra gick det. Vi red även barbacka. Hon var jättefin i skritten och fick superbra galoppfattningar (från skritt) Tappade dock lite i traven, men det gör inget! Jag är jättenöjd ändå!


Just nu håller jag på att baka lussebullar vilket är roligt! Börjar få julkänsla, dock fattas bara snön... Åh! Jag älskar snö... Hoppas den kommer snart, den måste vara här på jul iaf! Annars blir jag sur, haha! :D
Men nu ska jag fortsätta baka! Vi ses i stallet!





//Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0