Sjuk + sjukskriven!

Glad lucia allesammans! :D Själv kan jag inte njuta så mycket av dagen, för jag är hemma och är sjuk, som jag varit i en hel vecka nu! Doktorn sa att jag nog skulle vara frisk till helgen - alltså en hel evighet kvar! :( Jag saknar alla er i stallet! Och så saknar jag Leo!!

Dessutom är jag sjukskriven från ridningen av en annan orsak :( Jag har skadat min svanskota, så den gör jätteont! Särskillt ont gör det efter att jag ridit, så jag är sjukskriven i 5 veckor framöver ;( Men tro inte att ni slipper mig för det, för jag kommer härja runt i stallet ändå, så fort jag är frisk från min sjukdom :D

Som tur är har jag min kund som sällskap :)



Världens finaste hund! Visste ni förresten att hon kommer in och väcker mig varje vardagmorgon kl 7? Hon är världens bästa väckarklocka :D

/Mimmi

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha!!! ;) Du råkade skriva att du har sällskap av din KUND istället HUND!!! ;D <3

2011-12-13 @ 15:52:08
Postat av: Sofia

istället för*

2011-12-13 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0