Sansero

Halloj!
Idag var det hoppning som vanligt! Jag fick Sansero som
jag bara har hoppat en gång innan! Det gick superbra! (om man  bortser
från den sista bannan vi gjorde, haha) Jag har verkligen fastnat för den hästen! Som dom flesta
vet så har ju Ravich varit min lilla hopphäst
en bra lång tid nu! Jag saknar ju  såklart att få hoppa honom. (Eller jag gör ju det ibland men inte lika
mycket) MEn det är kul att testa nya hästar!! :D


JAg och Sansero myste jättemycket innan träningen och även
lite snabbt efter! Superbra slut på en frdagkväll.


Imorgon är det skötarkurs och genrep för Lucia, som är på Söndag!!!
Åh det kommer bli superkul!
Viktigt att alla verkligen försöker komma imorn! Annars får
ni smisk! Nej jag bara skojja... haha, men vi ses imorn!! :D





(Några bilder från förra fredagen! Alltså första gången jag hoppade Sansero!)


// Filippa


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! :) Vilken tid börjar lucian på söndag? och kostar det något? får alla komma? Kram

2011-12-10 @ 10:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0