Lucia!!!

I helgen var det som alla vet Lucia!! Jag måste säga att detta året vart riktigt lyckat! Vacker sång, bra shower, bra ridning, bra publik ;)

Jag var med i hyrisarnas nummer först, vi gjorde en liten parodi av ridlärarna! Det gick bra! Jag var Andreas hihi :D Och så var jag såklart med i USEK's nummer, då jag höll i prinsessan! Jag höll henne i grimma och grimskaft (jag borde ha haft träns på henne, men jag visste inte var det var!) och hon tog tillfället i akt och busade lite! Hon älskar nämligen att vara inför publik, så hon kunde inte riktigt hålla sig i skinnet! ;)

Bra jobbat allihopa! Och ett särskilt tack till alla föräldrar och funktionärer! Utan er hade det inte varit möjligt! Och såklart våran älskade fritidsledare Sandra!!! :)

Jag och RIKTIGA Andreas ;)


Emmy (Sara) och Andreas (jag):


Tycker ni att vi var lika? ;)

/Mimmi

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du och riktiga Andreas var ju as lika!!! Haha ;)

2011-12-13 @ 15:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0