JUL!!!!!!!

Hej Hej!! Eller ska jag säga Ho Ho :) Hur har ni haft det i jul?? Jag har i alla fall haft det superduper. dan innan julafton var jag med på hyra häst och jag fick Svarten. Det gick mycket bättre än det brukar göra med honom. Vi red för Alice (USEK- Alice) !!! Hon var Bäst häst!! På julafton åkte vi upp till landet och firade med pappas släkt. Haha!! dom är så roliga. I julklapp fick jag en stor te kopp, massa bra böcker och tidningar och det bästa av allt... en dag med mamma när vi ska åka och köpa nya ridbyxor och en ny väst.
Nu i mellan dagarna ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon ska jag nog försöka baka någonting.
Kanske sånna här.
Aja Ha det bra!!
//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0