Dubbla pass

Hejsan!
Idag var det stallet och hoppning som stog på schemat!
Jag mötte upp Stella och vi åkte till stallet tilsammans (ovanligt?!) Haha nej men
vi åker ju alltid med varandra!
Jag skulle rida i mellersta hoppgruppen som vanligt och även i sista eftersom
jag red ist för Sandra.
Första passet gick helt OK. Jag fick Sansero och det var första gången som jag hoppade honom!
Men jag är jättenöjd! OCh det var Sansero också eftersom
han frustade mycket när vi avslutade!
Andra passet fick jag Ravish! Det gick SUPER! Dock gick det
sämre på slutet men det gör inget! Vi var bara 4 personer så det
blev som en privat lektion! :D Och vi hade såå kul! Vi skrattade nästintill hela tiden!
Riktigt kul!
Just nu sitter jag i soffan och bara chillar! Vilket är mycket välbehövligt för
mig och min kropp! Det har varit så mycket sista tiden.

Imorgon bär det iväg till stallet igen! Först skötarkurs och sedan Lucia och
så ska jag försöka att hinna med att sköta Liqurice! Usch vad jag är en
dålig skötare... Det MÅSTE bättras! Men jag har faktiskt
haft hur mycket som helst den senaste tiden.. Så jag skyller på det.

Sansero!

Och lille Ravich! Btw! jag fick en liten chock när jag hoppade upp
på LILLA Ravich efter att ha ridit STORA
Sansero, RAvich kändes som en liten plutt! :D

/ Filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0