Stalltisdag!

Hej hej allihop!

Nu sitter jag (Alice) uppe i cafeterian och myser med Sandra, som ju faktiskt är vår nya fritidsledare! Vi har pratat lite om planer inför hösten och sådär, jag tror verkligen att allt kommer bli superbra!
Har längtat efter att komma igång med stallet, USEK och ridningen hela sommaren så nu kommer det hända en massa kul här i stallet och på bloggen (håll t.ex utkik efter den nya bloggheadern som är på väg!). En annan rolig sak är att det är tre tjejer som ska vara med i USEK nu ett halvår för att testa om dom tycker det är roligt, för det är mycket jobb om man ska vara med i USEK! Några av dom har redan presenterat sig här i bloggen, men det är i alla fall Therese, Agnes och Moa som kommer vara med nu på prov, så bli inte förvånade om det är någon av dom som håller i en aktivitet! Jag tror alla tre kommer passa jättebra.
Jag kan också lova att denna blogg kommer uppdateras tusen gånger mer än vad den gjort senaste tiden, så glöm inte bort att kolla här ofta så ni inte missar något nytt :)

I sommar har jag inte haft så mycket med hästar att göra, förutom att jag var ledare på kolsundet (Farstas egna ridläger) båda veckorna. Då red jag på Ofelia några gånger och så red jag faktiskt på lilla Silver en hel långritt! Det var jättekul, så himla fin ponny även om jag nog var lite för stor.
Ja ja, nu ska jag nog gå ner i stallet, ska rida istället för Sandra idag. Men glöm inte den första lördagsaktiviteten som är kl 13.30 nu på lördag, poängjakt med Sara, Mirjam och Moa!
Jag och Ofelia i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0