Sommar!

Hej alla! 

Hur har ni haft det i sommar? Har ni ridit nåt?
Jag har iaf haft det grymt bra och ridit mycket och varit på många olika ställen! Jag var på ridläger på Öland där jag fick min favorit ponny som heter Sunny Boy. Det gick jättebra för oss! Särskilt i dressyren!

Som alla andra har skrivit så kommer det bli massor av roliga och nya aktiviteter i höst! Vi kommer även upptatera mycketbättre än vi har gjort annars på  denna blogg.


Pappa hade lite fel inställningar när han fotade, därför ser allt så ljust ut! :P 

Den här hästen red jag i Thailand när jag var där i sommras! ( jag vet att jag inte har hjälm på mig, och det ska man absolut ALLTID ha när man rider! Men i Thailand tänker dom inte på samma sätt som vi gör, och därför har jag ingen hjälm för att det inte fanns! )


// Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0