Vilken vecka :)

hej hej på er! Alice här, och vilken vecka det har varit! Igår lördag, så fick vi hela 21 nya skötare i stallet, de har varit provskötare och gått kursen ganska länge nu som ni säkert vet och igår gjorde de provet, fick diplom och även ett slags "körkort" som visar att de nu är skötare! Kul va? De är superduktiga så nu kommer hästarna säkert hålla sig ännu finare med så många skötare som det finns nu :)
I torsdags red jag även Blacky och det var roligt, hon är så himla fin tycker jag! Och igår fick jag min favorit Sing på lördagslektionen, så det har verkligen varit en bra vecka :)
Jaja nu ska jag plugga, hoppas ni kommer till stallet imorgon för det gör jag!
Kram alice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0