sing :)

Nu är det Alice här igen som vill skriva ännu ett inlägg om sin favorithäst Sing! det är så kul med honom för det har inte gått bra att rida honom på hur många lördagar som helst men jag tycker ändå att det är roligt, även om jag blir jättesur när han bara stannar och inte vill gå framåt och så :P Men när man ändå har roligt vet man att man har en riktig favorithäst tror jag!

Och det bästa är att det faktiskt gick mycket bättre i lördags än vanligt och jag blir fortfarande glad av att tänka på det :) Så nu är jag supertaggad på att få rida på lördag!
Och imorgon ska jag också rida, så det ska bli jättekul :) Hoppas som vanligt på ofelia men jag brukar inte få henne, men förra veckan gick det ganska bra på Yatzy så det vore också roligt!
Nej men Sing och ofelia, dom är för fina dom! vilka är era favoriter och varför?
Kram Alice♥
Tävling på Ofelia och första gången jag red Sing :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Min favorit är Gibbe! :D För han är allmän bäst!

Nej men på farsta är det cappuccino, eros och Ravich! fast Ravich har jag bara ridit två ggr men han är rolig! Och cappuccino är ju bara för rolig! eros med! Nej men jag gillar alla Farstas hästar! :D

2011-04-28 @ 07:28:21
URL: http://stellaobecka.blogg.se/
Postat av: Alice

Haha ja det är så roligt att alla alltid gillar olika hästar! Och på farsta är ju alla fina :)

2011-05-01 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0