Mysdag!

hejhej! Filippa hääär! Det var sjukt längesen jag bloggade! :O så jag tänkte göra det nu :)

Idag mötte jag Stella runt 8. Vi åkte till stallet och kom runt halv 9 :) Vi plockade fram lite  frukost med Agnes, myste lite i cafeterian och så.. :) Efter det fixade vi påskäggsjakten! Det blev superkul! Barnen blev indelade i fem lag! Alla lag fick en lapp med i varsin färg! (färgen på  lappen skulle dom följa hela tiden) På lappen stog det tex. Vart är det som allra skitigast? ( svaret var alltså i containern där man släpper ner bajs när man har mockat! ) när dom kom på svaret gick dom till det stället och letade efter en ny lapp! På det stog det en ny ledtråd osv. Tillslut ledde ledtråden till ett påskägg! Alltså slutstationen! ( haha jag hoppas ni fattar ) När  alla kom till baka satte vi oss i solen och åt godis. Men efter ett tag ville alla hoppa käpphäst! Så vi gick dit och hoppade lite! Sedan gick jag och stella och fotade lite hästar bla Elvis och Goliat! Dom blev jättefina! Emmy (fritidsledaren)  och hennes syster har ju en tävling på deras blogg! Månadens häst! Och vi måste ju såklart vinna! :D Läs mer på ----> http://dressyrsystrarnas.blogg.se/ Sedan öppnade vi cafeterian och satt där ett tag! :)

Det var min dag de! Supermysig! :D

kram Filippa 
 
Några bilder från idag!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0