Gästinlägg =)

Hej!
Hur är det med alla underbara? :) Med mig är det bara bra =) Förutom att min katt inte vill äta :'( Hon hade inte ätit nått sen i söndags och igår (tisdag) tog jag henne tillveterinären. Dom hittade inget, men det ända var att man märkte att hon inte hade ätit eller druckit på  två dagar. De gav henne dropp i nacken och tog blodprov men allt såg bra ut, tack och lov =) Men nu ätlingen har hon kommit igång lite =) Hon åt lite kyckling igår och idag när jag skulle fixa en spruta med mat så gick hon och åt lite torr foder =) Jippi! Hon ba "nej, ingen spruta tack! Jag äter väl lite då" ;)
Idag körde jag Signe till Äppelviken, där hon jobbar som fritidsledare =) Fast är ju tyvärr sjukskriven pga av att hon ramlade av =( Men innan vi vet ordet av så kommer hon sitta uppe på Alpflickan med ett léende på läpparna ;) Så jag fick träffa personalen hon jobbar med och alla hennes favvo hästar =) Super söta var dom =) Ikväll kommer jag till stallet för vi i stora styrelsen ska ha möte, då ska vi bestämma en massa roliga saker ;)
Vi ses då! Kram på er från Sandra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0