Kurs om spån?

Hej alihoppa!

I lördags var jag, Stella, Sara och Filippa på en kurs som Emmy hade fixat åt oss. Hon sa att den var hemlig, men det var bara 4 som kunde gå, så vi 4 gick på den. När vi kom till stallet Balingsta (där kursen skulle vara) så mötte vi först alla fritidsledare och andra ungdomssektioner innan vi gick och satte oss på höbalar på loftet.

Emmy sa: Hej alla, vi ska börja med att prata lite om spån faktiskt, men jag går nu. Vi satt som frågetecken men började småprata lite. När vi suttit ensamma i kanske 10 min så släcktes alla lampor, det blev kolsvart!! Sen började vi höra äckliga och läskigt ljud på loftet. Sen kommer en läskig gumma som börjar berätta spökhistorier som sas var sanna!! AAAHHH!

När vi blivit jätteskrämda så skulle vi tydligen ut i skogen! Fy vad det var läskigt! Vi fyra från farsta var själva i en grupp tillsammans med en fritidsledare. Vi höll på att dö av skräck! Det var så klart en massa människor i skogen som skrämde oss, men det läskigaste av allt var slutet.. När vi trodde vi var klara så hör vi ett motorljud bakom oss! Det var en fyrhjuling som jagade oss! Vi började springa som galningar och försökte fly från den, men då gasade den på ännu mer och var precis bakom oss! GGAAAAHHHAA!!!!

Men vi överlevde och det var RIKTIGT RIKTIGT kul!! Jätteroligt! Tack Emmy!! :D



Kram Mimmi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter jätte läskigt ^^ Vad kul att kursen var rolig!

2010-10-25 @ 15:46:56
Postat av: Sara

Det vra jätteläskigt, och "spökerna" sa att vi från Farsta blev mest rädda!

// Sara :D

2010-10-26 @ 18:10:46
Postat av: Iris

Hahaha, det låter jätteroligt! :D hoppas det blir lika läskigt på spökrundan...

2010-10-27 @ 18:25:03
URL: http://irisl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skogen är så mysig ibland.=)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-27 @ 19:33:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0