Hemma!!

Hejhejhej!!!

Nu är jag hemma igen och det var så mysigt att komma tillbaka till stallet! Idag hade vi planeringsmöte inför lucia (jag det är sant, redan dags för planering!) det var supermysigt att träffa alla tjejerna igen. För er som inte har märkt det så har jag varit borta i tre veckor, jag var först en vecka i Polen sen vidare till Spanien för sol och bad och avslutade med en vecka i London. Det var superskönt med semester efter en hel sommar med jobb. Men jag saknade alla hästar och alla er!

Nu är jag i alla fall tillbaka och luciaträningarna börjar nästa vecka (23 oktober) jag hoppas verkligen att så många som möjligt vill vara med för vi ska ha så himla kul! :D jag ser fram emot lucia supermycket!!! :D

Missa inte heller alla superroliga höstlovsaktiviteter som vi ska ha, bland annat: övernattning, utställningstävling, besök på sydpoolen (badhus) och käpphästuteritt!


Hittade fina polishästar i London <3
(som bara fick mig att sakna Farsta ännu mer)

Puss Puss från Signe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0