Stallet idag =)

Hej alla coola kidz ^^
Idag var jag i stallet och skulle sköta på Joy och Prins eller vad han nu heter ;) Tycker vi borde döpa om honom, mitt förslag är Snövit. Super fint =) Dom har ju stått i isoleringen och dom står fortfarande där, så dom får inte lika mycket om pysslande som de hästarna som står där ute. Eftersom dom inte har några skötare. Så jag har sagt att jag kan ställa upp och komma och ryka lite när jag har extra tid =) Jag började med Prins eller Snövit ^^
Han älskar verkligen när man tar piggborsten på halsen och drar den hårt fram och tillbaka. Han kommer bli en bra sköthäst! Han är super snäll när man sköter honom =) Sen var det dax för Joy.
Han är också en super mysig häst. När jag började borsta så trodde jag att det här kommer gå fort, men det låg en massa stöv under pälsen :( Men han blev ren och fin till slut ;)
Sen var det dax att släppa ut dom i hagen, kul att när man kommer tillbaka så har Prins redan blivit smutsig :( Suck... ;) Men man ryktar ju även för att ge fin päls, bra blodcirkulation och i detta fall för att dom ska få sällskap och en massa goss ^^
Vilket namn gillar ni? Prins eller Snövit? Eller något annat kankse? ;)
Kram Sandra ^^

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men det är ju en kille och då kan han ju inte heta Snövit! :D

2010-11-19 @ 15:00:46
URL: http://mimmilindstahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo då :P Vi kan ju inte ha två prinsar ^^

2010-11-21 @ 21:08:35
Postat av: stella

Snövit är ju jätte gulligt! :)

2010-11-22 @ 17:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0