Övernattningen!

Här kommer massa bilder från övernattningen i stallet! Den vart väldigt lyckad och mycket rolig! :D Säg till om du inte vill vara med på någon bild som jag lagt upp, så tar jag bort den så fort jag kan! :)

Tack Rebecka som fotade!


Jag och Ebba <3


Good work! säger Mimmi till alla barn och ungdomar!


Innan lekarna värmde vi upp med klurig frågesport!


Jag och Ebba äter bajs ur en blöja!


Sen kom Mirjam som också ville smaka!


Sötingarna Signe och Ronja!


En glad Sofia!


Samarbete!!


Jag i alla fina kläder som skulle vara med i en lek på övernattningen!


Barnen kämpar, medan jag i bakgrunden inte kan låta bli de roliga kläderna! xD


Ronja kunde inte heller låta bli de roliga kläderna!!


Söta Sara! <3




Mimmi

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken jättedubbelhaka jag fick på första bilden!!!

;)<3

2010-11-17 @ 19:30:08
Postat av: Alice

Haha, flummigaste bilden fick inte behålla sin kommentar!! xD

2010-11-18 @ 16:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0