Hejhopp!

Hej alla! :D Nu har det gått en vecka efter höstlovet och jag längtar redan till jullovet - öppna alla paket på julafton, vara med familjen och äta god mat, och såklart vara med på USEKs aktiviteter! (stallet och hästarna kommer ha jullov mellan julafton och nyårsafton!) Vi kör ju redan för fullt med lucian och jag tycker att det verkar jättebra! Kommer bli en JÄTTEBRA show i år! Så ta med hela släkten och alla vänner och kom hit!

Idag var det hoppgruppsmästerskap! Jag hoppade Leonardo och det gick faktiskt väldigt bra! Jag är jättenöjd.

Här kommer en bild från hemsidan på Leo och mig från en träning:


En annan bild som Madde Andersson har fotat:


Kramkram Mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0