Bio

Hej alla!
Har ni haft en bra helg? I fredags vara hela USEK på Globen Horse Show =) Vi vann biljetter av DUS på US-galan då vi blev utsedda till Stockholms bästa ungdomssektion. Vi blev ganska besvikna när vi inte fick sitta på de platser de utlovat oss :( Men ändå kul och gå ;) Hoppningen var jättekul och kamelen som gjorde skänkelvikningar och galopp ombyten =)
Idag var jag, Hanna, Alex, Mimmi, Stella och Filipa på bio. Vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1, av mig får den 3 solar ^^ Mysigt med bio på söndagar tycker jag =) Sen när jag kom hem gjorde jag lite julmysigt och städade ^^ Inte så kul och städa, men nu är det jättemysigt =)
Ha en bra vecka =)
Kram Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0