Veckan som gått:

Hej!

Nu är det söndag igen och en vecka till har gått, varje dag kommer vi närmare och närmare SOMMARLOVET! :D Den här veckan har varit fullspäckad med roliga grejer på Farsta! :) Så jag tänkte ge er en liten överblick över vad som har hänt:

  • Måndag: Ridning! Jag red Castello för första gången! Det var superkul, men vi (Hanna, Mirjam, Ronja, Jojjo och jag) var egentligen svimfärdiga av trötthet, konstigt att man kan glömma bort det så fort man sitter upp :)
  • Torsdag: Vi började med att fira Alex som fyllde år med tårta :) Grattis sötnöt! Medan vi smaskadepå tårta så hade vi ett litet usekmöte om resten av terminen! kl 18:00 kom KRAFFT och det var dags för skötarkurs 3 :) Skötarna fick ta reda på vilken ras deras häst har, hur mycket den äter, mankhöjd och hur mycket den rids per dag. Med det fick vi sedan lära oss skillnaden av fodermängd till olika hästar,SUPERBRA! :D 19:00-20:30 var det en öppen föreläsning som var jättelärorik! En superkul fast väldigt lång dag i stallet :D, efter det var det bara att sätta sig på första tunnelbanan och skriva en religionföreläsning. (halvkul).
  • Lördag: Den stora vårstädningsdagen :D Tack till alla som hjälpte till under dagen :) Farsta Ridskola glänste vid dagens slut! Vi i USEk fotade nya bilder till bloggen och FRVs hemsida! De kommer upp så snart som möjligt! Man känner sig alltid så töntig när man ska rada upp sig och le på beställning haha, eller hur? Sen var det dags för ridning nr. 2 den här veckan. Jag fick Whitney och det var hur kul som helst! Alice red Sing och Sandra fick Julius. Men stackars Sandra hade jätteont i nacken, Krya på dig hjärtat :)
    Efter stallet sprang jag hem och åt och sen iväg till jobbet på videobutiken och jobbade till klockan 24:00. Vilken dag! :)

Hoppas ni har haft en lika bra vecka som jag!

Puss och Kram
Signe

Två små hjärtegull: Sandra och Tintin

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad söta vi är ;) ^^

2010-05-09 @ 21:21:27
Postat av: Felicia H

Hej hej! Jag undrar när nästa skötarkurs 3 är? Eller det kanske inte är några gånger kvar? Skicka gärna ett mejl med svaret till [email protected]

Tack tack =)

2010-05-09 @ 21:41:59
Postat av: Sandra

Jag svarar signe :)

2010-05-10 @ 11:13:39
Postat av: Sofia

Vad söta ni är<3

2010-05-11 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0