Torsdag :)

Hejhej på er allihop! Har precis pluggat spanska i någon timme... TRÅKIGT.. Men har prov imorgon så nu får vi hoppas att det går bra! Hur som helst har jag vart i stallet hela eftermiddagen :) Först åt vi såklart (visst är man alltid jättehungrig när man kommer till stallet??) och sen så var vi ett gäng som gick ut med några av de stora hästarna och betade! Jag höll i Svarten, samtigt som hans skötare Lynn ryktade, och Hanna höll i Miss Anja! Sen kom även Agnes och Blacky och Julia och Alpflickan ut :) Det var trevligt tycker jag!

Sen så skulle vi rida! jag fick Ofelia (sötaste ponnyn) och det gick ganska bra! Bäst när vi var ute runt hagen :)
Jaja, nu ska jag gå ut med min hund! Vi ses i stallet på lördag!!! Kramar // Alice ♥


Slänger upp några bilder som Madeleine Gröbalcher precis skickade till mig! När jag red Sing för två helger sen tror jag :)



TACK MADDE SOM FOTAT!! :D



Kommentarer
Postat av: cornelia

Hej!

Jag kan inte komma på skötarmötet imorgon (lördag) För min brorsa ska ha match kl:10:00 och då håller skötarmötet på.Så jag kan inte komma.Jag glömde skriva att jag inte kunde komma så jag skrev här i bloggen istället..



Hej DÅ



//MVH cornelia

2010-05-28 @ 14:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0