Skötarkurs 3 =)

Hej! Hur har alls dag varit?
Min dag har varit ok, gjorde illa på mig på hoppningen i fredags och har fortfarande ont :( Så gick till doktorn i morse, min läkare sa att det inte såg bra ut :/ Har fått en muskelskada :( Så hoppas det blir bättre snart så man kan rida ^^ Sen har jag varit på jobbet som vanligt, jag och Charlie har lekt i sandlådan nästan hela dan :)
På lördag är det den sista skötar kurs 3 =( Då kommer Farsta Ridskolas egen hovslagare och ska lära oss en massa roligt! Vi samlas på kontoret kl.13.25! Så ser vi vart vi tar det där ifrån ;) Vi kommer säkert ha en mysig fika efter ^^ Tråkigt att det är sista gången dock :( Vad har ni tyckte om kursen? Det är ju vår första skötar kurs 3 :)
Vi ses på lördag!
/// Sandra =)

Kommentarer
Postat av: Alice.R

Den har vart helt super!!

2010-05-14 @ 10:53:46
Postat av: Signe

Åh vad kul att du tyckte det alice:)!!



Vi ses på lördag allihopa:D

2010-05-14 @ 15:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0